Lorii, překvapivé spodní prádlo

08.12.2020

Příběh o značce ženského spodního prádla, který zaujme i muže.

Petra Lorencová, zakladatelka značky Lorii

Příběh značky Lorii nemůže začít jinak než představením Petry Lorencové. Vystudovaná právnička, která si při studiích přivydělávala modelingem a ve svých 21 letech si založila vlastní značku spodního prádla. Zní vám to jako začátek nějakého dívčího románu? Omyl, tenhle příběh se začíná vyprávět v Plzni v roce 2016, kdy vzniká značka Lorii.

Petra Lorencová, zakladatelka značky, která se rozhodně nestydí ukázat, jak jí sluší její vlastní výrobky. 

První podprsenka na focení i běžné nošení

I když Petra chtěla zkusit tvořit něco pod vlastní značkou, nebylo rozhodně v plánu, že to bude značka spodního prádla. Celá idea vznikla při modelingovém focení. Rozhodnutí navrhnout si vlastní podprsenku padlo při neúspěšné snaze najít pro sebe ideální a padnoucí kousek. Takovou podprsenku, která musí vypadat stylově na fotkách, ale je dost pohodlná i pro běžné nošení. 

A tak se Petra začala učit šít u její babičky. Od úplných základů až k finalizaci prvních kusů spodního prádla. 

Od nedůvěry k podnikatelskému ocenění

Nikdo si z počátku nedokázal představit šijící právničku. Ovšem následný úspěch podprsenek u žen a velmi pozitivní ohlasy, to Petře dodalo dostatek odvahy k rozhodnutí pustit se do toho naplno. Do rozjezdu investovala svoje úspory, vyladila střihy, sehnala dodavatele, navázala spolupráci se švadlenou a téměř sama musela vyřešit spousty dalších drobných věcí, nezbytných pro úspěšný start nové značky. 

Toto úsilí Petře v roce 2017 přineslo umístění v soutěži pro začínající podnikatele - T-Mobile Rozjezdy. Mezi stovkami přihlášených projektu obsadila 3. místo v kraji Plzeň. A Petřin příběh zaujal nejen porotu soutěže. Značka Lorii upoutala pozornost i několika redaktorů, kteří o Lorii napsali články jak do internetových tak tištěných deníků.

Petřino rozhodnutí, ušít si vlastní spodní prádlo, i přesto že neuměla vůbec šít. Tohle je ukázka neuvěřitelné odhodlání a nadšení.

Filosofie značky

Spodní prádlo Lorii se snaží stále nést myšlenku, se kterou Petra navrhovala a šila první kusy. Prádlo musí být maximálně pohodlné, což splňuje díky skvěle padnoucímu střihu a kvalitním materiálům. Zároveň chce ženám pomoci s nalezením a uvědoměním jejich přirozené krásy a odbouráním studu za svá těla. 

V neposlední řadě všechny výrobky ozvláštňuje jedinečný a jemný design, který od prvního pohledu zaujme a osloví.

Jak sama Petra na svém webu uvádí: “Naším cílem je, aby se každá žena cítila pohodlně, přitom zatraceně sexy!”

Spodní prádlo Lorii je pohodlné a opravdu sexy. Tak co pánové? Už máte dárek pro svoji drahou polovičku?

Zdroje: vskp.vse.cz, zeny.cz, lorii.cz

Roman

Copyright 2020 Lokala.cz | Kontakt