Petra Lorencová, zakladatelka značky Lorii
Příběh značky Lorii nemůže začít jinak než představením Petry Lorencové. Vystudovaná právnička, která si při studiích přivydělávala modelingem a ve svých 21 letech si založila vlastní značku spodního prádla. Zní vám to jako začátek nějakého dívčího románu? Omyl, tenhle příběh se začíná vyprávět v Plzni v roce 2016, kdy vzniká značka Lorii.
První podprsenka na focení i běžné nošení
I když Petra chtěla zkusit tvořit něco pod vlastní značkou, nebylo rozhodně v plánu, že to bude značka spodního prádla. Celá idea vznikla při modelingovém focení. Rozhodnutí navrhnout si vlastní podprsenku padlo při neúspěšné snaze najít pro sebe ideální a padnoucí kousek. Takovou podprsenku, která musí vypadat stylově na fotkách, ale je dost pohodlná i pro běžné nošení.
A tak se Petra začala učit šít u její babičky. Od úplných základů až k finalizaci prvních kusů spodního prádla.
Od nedůvěry k podnikatelskému ocenění
Nikdo si z počátku nedokázal představit šijící právničku. Ovšem následný úspěch podprsenek u žen a velmi pozitivní ohlasy, to Petře dodalo dostatek odvahy k rozhodnutí pustit se do toho naplno. Do rozjezdu investovala svoje úspory, vyladila střihy, sehnala dodavatele, navázala spolupráci se švadlenou a téměř sama musela vyřešit spousty dalších drobných věcí, nezbytných pro úspěšný start nové značky.
Toto úsilí Petře v roce 2017 přineslo umístění v soutěži pro začínající podnikatele - T-Mobile Rozjezdy. Mezi stovkami přihlášených projektu obsadila 3. místo v kraji Plzeň. A Petřin příběh zaujal nejen porotu soutěže. Značka Lorii upoutala pozornost i několika redaktorů, kteří o Lorii napsali články jak do internetových tak tištěných deníků.
Filosofie značky
Spodní prádlo Lorii se snaží stále nést myšlenku, se kterou Petra navrhovala a šila první kusy. Prádlo musí být maximálně pohodlné, což splňuje díky skvěle padnoucímu střihu a kvalitním materiálům. Zároveň chce ženám pomoci s nalezením a uvědoměním jejich přirozené krásy a odbouráním studu za svá těla.
V neposlední řadě všechny výrobky ozvláštňuje jedinečný a jemný design, který od prvního pohledu zaujme a osloví.
Jak sama Petra na svém webu uvádí: “Naším cílem je, aby se každá žena cítila pohodlně, přitom zatraceně sexy!”
Zdroje: vskp.vse.cz, zeny.cz, lorii.cz
Roman